شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
عرضه 250 كتاب ورزشي «علم و حركت» در نمايشگاه تبريز

مدير انتشارات «علم‌ و حركت» حضور اين نشر با 250 جلد كتاب دانشگاهي و تخصصي ورزشي در نمايشگاه استاني كتاب تبريز را راهي براي شناساندن هرچه بيشتر ورزش به مردم اين خطه دانست.-

روبن شاهورديان در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: پس از اعلام زمان ثبت‌نام براي حضور در نمايشگاه كتاب تبريز، تصميم گرفتيم تا همزمان با بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها، تازه‌هاي نشر علم‌ و حركت را در اين نمايشگاه عرضه كنيم.

وي افزود: تمام آثار عرضه شده در نمايشگاه تبريز در سال‌هاي 87 تا 90 منتشر شده‌اند و با توجه به نيازسنجي‌ها و تماس‌هاي مكرر مخاطبان از خطه آذربايجان مبني بر نياز آنها به كتاب‌هاي دانشگاهي و تخصصي، اغلب كتاب‌هاي غرفه ما را آثار دانشگاهي تشكيل مي‌دهند.

شاهورديان افزود: نمايشگاه‌ كتاب تبريز فرصت مناسبي است تا علاقه‌مندان ورزش تازه‌هاي علوم ورزشي را به صورت مستقيم مشاهده و با توجه به تخفيف نمايشگاهي 10 تا 20 درصد، آثار مورد نظرشان را خريداري كنند.

وي درباره نقش برپايي نمايشگاه‌هاي استاني و حضور ناشران ورزشي در اين نمايشگاه‌ها در افزايش مطالعه اهالي ورزش گفت: توزيع صحيح كتاب و رساندن آن به دست مخاطب در چنين نمايشگاه‌هايي، نقش به‌سزايي در گسترش فرهنگ مطالعه دارد.

نمايشگاه استاني كتاب تبريز تا 12 مهرماه در محل دايمي نمايشگاه‌ اين شهر برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط