دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
تدوين نخستين قانون جامع روابط عمومي در قالب كتاب

نخستين قانون جامع روابط عمومي در هفتمين سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي در قالب كتاب ارايه مي‌شود.-

علي حاجي‌حسينعلي، دبير ستاد خبري اين همايش، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ‌ايران‌ (ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: مقاله‌ها و پژوهش‌هايي كه در هفتمين سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي، در قالب كتاب ارايه خواهد شد. اين سمپوزيم با حضور نمايندگاني از پنج كشور اروپايي از 17 تا 19 دي‌ماه در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي‌شود،

دبير ستاد خبري اين همايش در ادامه از ارايه بسته پيشنهادي نخستين قانون جامع روابط عمومي به مجلس خبر داد و افزود: توسعه بينش و دانش دست‌اندركاران روابط عمومي و ارتقاي مهارت آنان، ايجاد رقابت سالم بين روابط عمومي‌ها و رشد در حوزه علمي و عملي، نمايش توانمندي‌ها و اقدامات روابط عمومي‌ها و ارايه نوآوري‌هاي علمي و كمك به جنبش نرم‌افزاري در روابط عمومي، از اهداف اين همايش دو روزه‌اند.

حاجي‌حسينعلي با بيان اين‌كه تا كنون 150 اثر به دبيرخانه اين همايش رسيده‌اند و از 25 اثر برگزيده و برتر قدرداني خواهد شد، گفت: در اين جشنواره علمي در 10 رشته ترجمه و تاليف، رساله دكتري، پايان‌نامه، مقاله پژوهش، دانشجو، استاد برتر، مقاله و تحقيق دانشجويي شركت‌ داده خواهند شد.

به گفته‌ حاجي‌حسينعلي، در حاشيه اين سمپوزيوم كه با حضور كارشناساني از روماني، هلند، تركيه، آلمان و انگليس برگزار مي‌شود، 1460 اثر در 10 رشته در سطوح ملي و استاني انتخاب و معرفي خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها