دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
عرضه 12 هزار کتاب و نرام‌افزار قرآنی در نمایشگاه هرمزگان

نمایشگاه دستاورد‌‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان با عرضه 10 هزار جلد کتاب مذهبی و دو هزار عنوان نرم‌افزار قرآنی، از پنجم شهریور به مدت یک هفته در بندر‌عباس برگزار می‌شود.-

حجت‌السلام احمد پهلوانی، مسوول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به بخش کتاب‌های مذهبی و نرم‌افزاری این نمایشگاه با عنوان «ره توشه» عنوان کرد: این نمایشگاه شامل 10 غرفه کتاب با موضوع‌های مهدویت، غدیر، معرفی کتاب‌های علما، ایثار و شهادت، نماز و صحیفه سجادیه خواهد بود.

وی همچنین با بیان این‌که از تولید کتاب‌هایی با موضوع مذهبی در کانون فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان حمایت می‌شود، اظهار کرد: از انتشار کتاب‌هایی با موضوع‌های مذهبی به‌ویژه حوزه دین و نماز پشتیبانی می‌کنیم و تاکنون شش تا هفت جلد از این کتاب‌ها با شمارگان سه تا پنج هزار نسخه منتشر شده‌اند. 

مسوول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از توزیع هزار و 500 جلد قرآن بین مساجد این استان هم خبر داد و افزود: همچنین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اعتبار هزار میلیون ریال تجهیز می‌شوند. 

حجت‌السلام پهلوانی با اشاره به اهدای بیش از 10 هزار جلد کتاب با موضوع‌های مذهبی، علمی و دینی به کتابخانه‌های مساجد استان هرمزگان گفت: توزیع این کتاب‌ها از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است و در 120 کتابخانه فعال مساجد و 90 «کتابخانه باز» در شهرستان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان‌ها ادامه دارد. 

وی همچنین درباره اجرای مسابقه کتابخوانی با عنوان «در بال قرب» بر اساس کتاب «محمدعلی انصاری» در کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان گفت: این مسابقه کتابخوانی بعد از ماه مبارک رمضان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط