دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
کتابخانه‌های ایذه تعمیر و تجهیز می‌شوند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه در استان خوزستان از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان خبر داد.-

نادری‌ مرادی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارای‌های شهرستان ایذه تامین شده است.

وی افزود: قرار است از این اعتبار مبلغ 140 میلیون تومان برای نوسازی و بازسازی کتابخانه‌های شهید مفتح در ایذه و شهدای دهدز در روستای دهدز هزینه شود.

مرادی‌فر با بیان این‌که کتابخانه شهید مفتح از سال 1376 تاسیس شده است، گفت: این کتابخانه حدود چهار و 500 نفر عضو دارد و یکی از کتابخانه‌های فعال در حوزه برگزاری کانون و نشست‌های ادبی است.

وی با اشاره به فعالیت کتابخانه دهدز اظهار کرد: این کتابخانه نیز از سال 1375 تاسیس شده است و برای تکمیل تجهیزات و نوسازی بنا نیازمند اعتبارات ویژه بود.

به گفته مرادی‌فر، 60 میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌های ين شهرستان هزینه خواهد شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه در بخش دیگر سخنان خود از راه‌اندازی یک باب کتابخانه در روستای «راس‌فند» خبر داد و افزود: این روستا در 10 کیلومتری ایذه و نزدیک مجتمع دانشگاهی ایذه قرار دارد.

وی اظهار کرد: این روستا حدود دو هزار نفر جمعیت دارد و قرار است ساختمان كتابخانه آن از سوي آموزش و پرورش در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار گیرد.

اکنون در شهرستان ایذه پنج باب کتابخانه فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط