سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
نمایشگاه استانی کمبود ویترین کتاب را جبران می‌کند

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران گیلان در حاشیه هشتمین نمایشگاه استانی کتاب گیلان با بیان این‌که مردم در سال‌های گذشته استقبال خوبی از این نمایشگاه کردند، گفت: برپایی نمایشگاه‌های استانی می‌تواند بخشی از خلاءهای موجود در حوزه ویترین کتاب‌ها را جبران کند.-

علی بلوری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به حضور 35 ناشر استانی در این نمایشگاه گفت: حدود 118 ناشر در استان گیلان مجوز فعالیت در حوزه نشر را دارند که از میان آن‌ها، تعداد محدودی به صورت فعال و پویا عمل می‌کنند.

وي افزود: کتاب‌های این نمایشگاه دست‌کم با 40 درصد تخفیف ارایه می‌شوند و مردم می‌توانند کتاب‌های خود را ارزان‌تر از کتابفروشی‌ها خریداری کنند که مزیت خوبی به شمار می‌آید.

بلوری گفت: با توجه به وضعیت کاغذ و گرانی‌های رایج در ماه‌های اخیر، قدرت خرید مردم در خرید کتاب پایین آمده و قیمت‌ها بالا رفته است. در این وضعیت، نمایشگاه استانی فرصتی است تا بازدیدکنندگان نیازهای خود را با تحفیف مناسب برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران گیلان با بیان این‌که در سراسر کشور حدود 11 هزار ناشر و هزار و 500 کتابفروش فعالند، افزود: برپایی نمایشگاه‌های استانی در سراسر کشور می‌تواند مشکلات عرضه کتاب را کاهش دهد.

هشتمين دوره نمايشگاه كتاب گيلان تا 30 مهر ماه در محل دایمي نمايشگاه‌هاي گيلان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط