سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
حسینجانی از مدیریت بحران در عینیت عاشورا و كربلا می‌گوید

کارشناس روابط عمومی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گقت: هشتمین جلسه از سلسله نشست‌های «ادبیات جهانی در نهج‌البلاغه و قرآن» چهارشنبه این هفته با موضوع «مدیریت بحران در عینیت عاشورا و کربلا» با سخنرانی ابوالقاسم حسینجانی، شاعر عاشورایی و پژوهشگر قرآنی برگزار خواهد شد.-

معصومه باغبانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در این جلسه حسینجانی، شاعر و پژوهشگر نهج‌البلاغه و قرآن، درباره «مدیریت بحران در عینیت عاشورا و كربلا» به عنوان یك صحنه عملیاتی و كاربردی مباحثی سخنرانی خواهد كرد.

وی افزود: این پژوهشگر که صحنه‌های كربلا و عاشورا را عینیت و تعریفی از مرگ و زندگی، عزت و ذلت، حق و باطل، دنیا و آخرت می‌داند، در این نشست به بررسی این موضوعات خواهد پرداخت.

باغبانی اظهار کرد: حسینجانی موضع‌گیری‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درصحنه عاشورا، آرامش وی در آن لحظات پر درد، صبر و تحمل و برخوردهای فرهنگی و شفاهی را كه ایشان در مسیر این رویداد مهم داشته‌اند، در امتداد وقایع عظیم غدیر و بعثت بررسی خواهد کرد.

وی افزود: هشتمین نشست تخصصی ادبیات جهانی انسان در نهج‌البلاغه و قرآن چهارشنبه (15 آبان ماه) از ساعت 16 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط