شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
برپایی نمايشگاه تخصصي علوم انساني در شش دانشگاه تهران و مشهد

همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با برپایی شش نمایشگاه، کتاب‌های تخصصی علوم انسانی را در شش دانشگاه تهران و مشهد عرضه می‌کند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، سه نمایشگاه عرضه کتاب‌های تخصصی علوم انسانی در دانشگاه‌های تربیت مدرس، شهید بهشتی و علامه طباطبایی (سعادت آباد) از  26 آبانماه تا هشتم آذرماه و از ساعت 9 تا 18 برپا خواهد شد.

این نمایشگاه‌ها به همت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و با حضور ناشرانی مانند انتشارات مجلس شورای اسلامی، حوزه و دانشگاه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سروش، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، بوستان کتاب قم، آستان قدس رضوی، دانشگاه تهران، پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگی برپا می‌شود.

در این نمایشگاه ها حدود چهار هزار کتاب تخصصی علوم انسانی در رشته‌های فلسفه، کلام، اقتصاد، جامعه‌شناسی، عرفان و ادیان ارایه می‌شود و زمان دقیق برپایی دیگر نمایشگاه‌ها نيز به‌زودی اعلام خواهد شد.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و پنجم آبانماه  تا دوم آذرماه با شعار «کتاب، آینه فرهنگ و فرزانگی» امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط