دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
«قوانین و مقررات فوتبال» در راه بازار کتاب ورزشی

17 قانون کلی فوتبال در کتاب «قوانین و مقررات فوتبال» ترجمه دکتر ابراهیم علیدوست قهفرخی تشریح شده است. این کتاب از جمله آثار در دست چاپ گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش محسوب می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «قوانین و مقررات فوتبال» ترجمه قوانین روز فوتبال جهان است که مورد تأیید بُرد بین‌المللی فوتبال است و در آن، آخرین اصلاحات و تغییرات تصویب شده در سال 2014 نیز لحاظ شده است. جدید و جامع بودن، مهم‌ترین ویژگی این اثر مکتوب محسوب می شود.

در این اثر مکتوب علاوه بر قوانین و مقررات عمومی فوتبال، روش‌های تعیین تیم برنده در یک مسابقه یا در مسابقات حذفی، منطقه فنی، آموزش‌ها و دستورالعمل‌های نوین برای داوران همراه با واژه‌نامه و کلمات موردنیاز داوران ارایه شده‌اند.

گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش همچنین دو کتاب حوزه تربیت بدنی را بار دیگر منتشر کرده است. این دو کتاب «بهداشت ورزش» و «تاریخ تربیت بدنی و ورزش» نام دارند.

کتاب بهداشت ورزش نوشته محمدحسین اقبالی، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و شامل سرفصل‌های بهداشت عمومی، اثرات ورزش بر سیستم‌های مختلف بدن، بهداشت عمومی بدن، بهداشت اماکن ورزشی و همچنین بهداشت لوازم ورزشی است.

چاپ سوم این کتاب در 184صفحه و به بهای 95 هزار ریال منتشر شده است.

همچنین کتاب تاریخ تربیت بدنی و ورزش نوشته الهام فرهادفر، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد دزفول، برای چهارمین بار بر پیشخان کتابفروشی‌ها قرار گرفته است.

این کتاب شامل سرفصل‌هایی نظیر مفاهیم و تعاریف، بررسی تاریخ تربیت بدنی در دوره باستان، بررسی تاریخ تربیت بدنی در قرون وسطی، بررسی تاریخ تربیت بدنی در آسیا، آمریکا و اروپا همچنین ایران و بازی‌های المپیک قدیم وجدید می‌شود.

چاپ چهارم کتاب تاریخ تربیت بدنی و ورزش در 360 صفحه و به بهای 175 هزار ریال منتشر شده است.

خبرنگار: محمدجواد سعیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط