یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۹
كتابخانه‌هاي چهارمحال و بختياري 110 ميليارد ريال اعتبار مي‌گيرند

مديركل امور كتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري گفت: از 112 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار پيشنهادي اين اداره كل براي توسعه فضاي كتابخانه‌اي استان از محل اعتبار دور دوم سفر رياست جمهوري به اين استان، 110 ميليارد ريال آن به تصويب رسيد./

سياوش ميرزايي، با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) توضيح داد: اين اعتبار براي شروع عمليات ساخت كتابخانه مركزي استان و ساخت كتابخانه مركزي در هر يك از شهرستان‌ها هزينه مي‌شود. همچنين بخشي از اين اعتبار به ساخت كتابخانه در روستاهاي بيش از سه هزار نفري استان و راه‌اندازي خانه كتابدار در شهركرد اختصاص مي‌يابد.

ميرزايي، خاطرنشان كرد: بهمن ماه 1386 كارگروهي مشترك با حضور مسوولان اجرايي و فرهنگي به رياست استاندار برگزار شد و اعتبارهاي دومين سفر هيات دولت به تصويب رسيد.

مديركل امور كتابخانه‌هاي عمومي استان چهارمحال و بختياري يادآوري كرد: در دو جلسه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي استان در سال گذشته كه بيست و هفتم شهريور ماه و چهاردهم اسفند برگزار شد، پي‌گيري تحويل زمين از سوي مهندس مجيدي، عضو انجمن و رييس سازمان مسكن و شهرسازي استان به تصويب رسيد.

وي با تاكيد بر اينكه بر اساس استاندارد بايد مساحت زمين كتابخانه مركزي استان، 15 هزار متر مربع باشد، اظهار داشت: امكان يافتن زمين مناسب در شهر كرد آسان نيست در عين حال از ميان گزينه‌هاي درنظر گرفته شده در حاشيه شهرستان شهركرد، زمين 15 هزار متر مربعي در شهرك رحمتيه مناسب‌تر به نظر مي‌رسد. پي‌گيري تحويل زمين بر عهده رييس سازمان مسكن و شهرسازي و مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط