یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
​راز زنانی که دنیا را تغییر دادند فاش شد

کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» نوشته کیت پنکر ست با ترجمه نلی محجوب از سوی انتشارات ناریا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کیت پنکر ست در کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» که به تازگی با ترجمه نلی محجوب از سوی انتشارات ناریا منتشر شده داستان زنان بزرگی را بیان می‌کند که دنیا را تغییر داده‌اند و با پیروی از خواسته قلبی، هوش و رویاهایشان به چیزهایی که می‌خواستند رسیدند.

نلی محجوب درباره این کتاب به ایبنا گفت: مطالعه این کتاب حس خودباوری به دختران می‌دهد تا توانمندی‌هایشان را باور کنند. البته اگر نخواهیم مخاطبان کتاب را جنسیتی کنیم، مطالعه این کتاب به هر کودک و نوجوان 9 تا 12 سال‌ای کمک می‌کند توانمندی‌هایش را باور کند و با هر «نه» گفتنی مایوس و ناامید نشود.

این مترجم افزود: همانطور که در این کتاب آمده است، افرادی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است همه، انسان‌هایی مثل ما بوده‌اند با این تفاوت که اراده قوی‌ای داشته‌اند و به دنبال قلبشان و خواسته قلبیشان رفته‌اند و توانمندی‌هایشان را باور کرده‌اند.
 
به گفته محجوب، نویسنده در این کتاب خط سیری از زندگی فرد مورد نظر را برای مخاطب به تصویر کشیده است و نقاط قوت و ضعف آن‌ها و مسیری را که طی کرده‌اند، بیان کرده تا زمانی‌که به موفقیت می‌رسند و بر این اساس توانسته در انتقال مفهوم مورد نظرش به مخاطب، موفق باشد.
 
«فریدا کالو، کوکو شنل، گرترود ادرل، مری آنینگ، ماری کوری، جین آستین، رزا پارکس، آنه فرانک، امیلی پنکرست،ساکا گاویا، کارآگاه فی فی، املیا ارهارت و مری سیکول» نام زنان موفقی است که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است.
 
انتشارات ناریا، کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» را در قالب 36 صفحه مصور رنگی با شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 20 هزار ریال منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها