یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
مهرواره قصه‌گویی «از یلدا تا نوروز» در خوزستان کلید خورد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان نخستین مهرواره قصه‌گویی مجازی «از یلدا تا نوروز» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، این مهرواره با محوریت قصه‌های زندگی‌ساز و برای گروه‌های سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۳+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگسال اجرا می‌شود.
 
بر پایه این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند از منابعی چون، ادبیات شفاهی و عامه، قصه‌های بومی و محلی، متون ادبیات فارسی، سرگذشت شهیدان دفاع مقدس، مدافعین حرم و... در قصه های خود بهره ببرند.
 
بخش محیط زیستی این مهرواره نیز با موضوع های جلوگیری از شکار و صید، حفاظت از طبیعت و محیط زیست و آلودگی های محیط زیستی برگزار می‌شود.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه این مهرواره، علاقه‌مندان باید فیلم قصه‌گویی خود را به زبان فارسی، لهجه و گویش محلی به مدت زمان 2 تا 5 دقیقه به صورت افقی ضبط کرده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به شماره همراه ۰۹۱۶۳۲۱۴۴۱۴ در پیام رسان واتساپ ارسال کنند.
 
یادآوری می‌شود، برگزیدگان این رویداد فرهنگی یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، معرفی و تجلیل می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها