شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
رونمایی از کتاب «جاده‌های بی‌انتهای زندگی» در سلماس

نشست رونمايی و نقد كتاب «جاده‌های بی‌انتهای زندگی» نوشته رقیه محرری به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و محفل ادبی پيام‌يار كتابخانه عمومی شهيد بهشتی شهرستان سلماس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، جلسه رونمایی، نقد و بررسی کتاب «جاده‌های بی‌انتهای زندگی» نوشته رقیه محرری با حضور نویسنده اثر، رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی سلماس، رئیس انجمن نیمتاج سلماسی، اعضای محفل ادبی پیام‌یار و جمعی از كتابداران و علاقه‌مندان كتاب و كتابخوانی برگزار شد.

رقیه محرری، نویسنده کتاب «جاده‌های  بی‌انتهای زندگی» در این نشست، گفت: بعد از مدت زمان طولانی وقفه در نگارش کتاب در  نهایت سال 99 به چاپ رسید و قطعا ایراداتی از نظر دستوری و نگارشی خواهد داشت كه امیدوام در چاپ‌های  مجدد رفع خواهد شد.

وی افزود: مجموعه  اشعار «جاده‌های  بی‌انتهای زندگی» توسط انتشارات پرواز قلم و در 72 صفحه است. قلم،‌ وطن،‌ بسیجی، كودك، و معلم، كرونا، ‌بهار و... از موضوعات بحث شده در بطن کتاب است.

در ادامه این نشست محمدرضا مهرزاد صدقیانی نویسنده و پیشكسوت فرهنگی و رئیس انجمن شعر نیمتاج سلماسی به نقد و بررسی این كتاب پرداخته و بیان کرد: اشعار این کتاب از لحاظ محتوایی خیلی عالی و پر مفهوم بوده و پیام شاعر  را به خوبی به مخاطب می‌رساند و تنها اشكالات جزئی از لحاظ نگارشی و دستوری در بعضی از اشعار بوده است.

زهرا محمدزاده، رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان سلماس ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست‌های شعرخوانی و كتابخوانی بخصوص رونمایی كتاب كه به همت محفل ادبی پیام‌یار كتابخانه عمومی شهید بهشتی سلماس برگزار می‌شود، اثرات ثمر بخش و ماندگاری در راه اعتلای فرهنگ مطالعه و كتابخوانی خواهد داشت.

وی افزود: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد چاپ و نشر كتاب‌های فاخر و ارزشمندی از شاعران و نویسندگان و اعضای محفل ادبی پیام‌یار باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها