یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانه هنرمندان اهواز بازدید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز هفتم فروردین ماه ه از خانه هنرمندان اهواز بازدید کرد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی به همراه حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، عباس حسین زاده، سرپرست نهاد کتابخانه‌های خوزستان و جمعی از مسئولان، از پروژه خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد.
 
پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از سال ۱۳۹۳ آغاز شد.این ساختمان دارای  ۶ هزار متر مربع زیربنا است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  ۱۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
 
این پروژه در ۶ طبقه با احتساب زیرزمین احداث شده و دارای ۶ سالن تخصصی با گنجایش هرکدام ۱۰۰ نفر برای برگزاری برنامه های تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی، شعر، مطبوعات و همچنین گالری، سالن انتظار، کلاس و کارگاه‌های آموزشی، بخش مدیریت، تریا و سایر فضاهای خدماتی و بهداشتی است و با بهره‌برداری از آن، شاخص فضاهای فرهنگی و هنری مورد استفاده شهروندان در کلان شهر اهواز افزایش پیدا می‌کند.
 
علاوه بر این، وزیر فرهنگ از مراکز مطالعه نابینایان و کم بینایان و غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، سرپرست نهاد کتابخانه‌های خوزستان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها