شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
رتبه نخست چاپ کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس متعلق به خراسان جنوبی

سرهنگ «فلاحی» با اشاره به چاپ ٣۴ عنوان کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی طی سال گذشته، گفت: خراسان جنوبی سال گذشته در حوزه چاپ کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، سال گذشته تعداد ٧٨ عنوان کتاب مکتوب و صوتی در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس، از جمله خاطرات ایثارگران، شهدا و تاریخ شفاهی آن‌ها را تدوین و چاپ کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی با بیان این‌که ٣۴ عنوان از این کتاب‌ها در حوزه کودک و نوجوان است، افزود: استان خراسان جنوبی، سال گذشته در حوزه چاپ کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی، هنری و ادبی استان خراسان جنوبی، بیان داشت: امید است با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با این حوزه، شاهد تولید آثار ارزشمندی در زمینه ادبیات دفاع مقدس باشیم.

سرهنگ فلاحی اضافه کرد: خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس نقشی ارزشمندی داشته و نیاز است که مجموعه رویدادهایی که در این دوران در استان و یا توسط رزمندگان آن شاهد بوده‌ایم، به‌خوبی ثبت، ضبط و به جامعه منتقل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها