شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
فرصت مناسب نمایشگاه مجازی کتاب برای مردم/ «روزافزون» با کتب چاپ اول در نمایشگاه حضور دارد

مدیر انتشارات روزافزون همدان برگزاری همزمان نمایشگاه مجازی کتاب را مطلوب دانست و گفت: برگزاری همزمان حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب را موجب معرفی موثر و مناسب تازه‌های کتاب به همگان دانست.

رضا قمریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، با بیان اینکه نمایشگاه فرصت مناسبی برای گردهم‌آیی اهالی کتاب و کتابخوانی است، افزود: برگزاری هر ساله نمایشگاه کتاب فرصتی است تا بار دیگر کتاب در سبد خانواده‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سال‌هایی که در نمایشگاه حضور داشته، به تلخی‌ها و شیرینی‌های آن اشاره کرد و گفت: از شیرینی‌های آن می‌توان به خلوتی روزهای اول و شلوغی و ازدحام روزهای آخر نمایشگاه اشاره کرد که مردم با چه شور و حال و هوایی خود را به نمایشگاه رسانده‌اند.

مدیر انتشارات روزافزون عنوان کرد: از تلخی روزهای نمایشگاه نیز اینکه غرفه‌ها مرتب نیست و باران و باد و آفتاب و گرما در مواقعی اذیت‌کننده است.

وی برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی کتاب را بسیار عالی دانست و گفت: برگزاری همزمان مجازی و حضوری باعث می‌شود کسی که نمی‌تواند در نمایشگاه حضور یابد، اولا از تازه‌های کتاب و چاپ کتب مختلف مطلع شود، دوم هم اینکه خرید کتاب افزایش می‌یابد.

قمریان با اشاره به اینکه انتشارات روزافزون نیز کتب چاپ اول و چاپ مجدد در نمایشگاه ارائه خواهد کرد گفت: از همه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌کنیم با حضور در نمایشگاه دمی با این یار مهربان انس بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها