سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
برگزاری مسابقه داستان‌نویسی در گنبد تاریخی سلطانیه

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از برگزاری مسابقه داستان‌نویسی در گنبد تاریخی سلطانیه خبر داد.

سید سعید صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان افزود: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و به ویژه اماکن تاریخی و گردشگری از بازدیدکنندگانی که حجاب برتر داشته باشند؛ تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌های مشارکتی و مستقل توسط میراث قرهنگی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا مسابقه نقاشی و داستانویسی با موضوع عفاف و حجاب در تربت خانه گنبد سلطانیه  برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: در این مسابقه‌ها از کودکان و نوجوانان خواسته شد که تراوشات ذهنی خود را به تصویر بکشند یا در قالب داستان بیان کنند.

صفوی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی  با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب همچنین جایگاه و اهمیت آن در سطح جامعه برگزار شد، اضافه کرد: در این برنامه ۲۱ پک فرهنگی به نیابت از ۲۱ شهید صنایع دستی، سه عدد چادر مشکی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهدا شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها