چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
نخستین دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان «قاصدک» در قم آغاز به کار کرد

قم- نخستین دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» با حضور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، نخستین دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان در قم با حضور علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حامد مدقق معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، طریقی مشاور مدیرعامل، میرزاده دبیر علمی دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان و جمعی از هنرجویان در مجتمع فرهنگی - آموزشی یاوران مهدی(ع) آغاز به کار کرد.
 
این دوره از روز چهارشنبه 21 تیرماه آغاز و تا روز جمعه 23 تیرماه ادامه خواهد داشت. اختتامیه نخستین دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
 
در این دوره آموزشی سه روزه که از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شده، هنرجویان آموزش‌های عمومی و اختصاصی را در حوزه شعر و داستان کودک و نوجوان با اساتید برجسته این حوزه خواهند دید.
 
از جمله اساتید این دوره خدیجه یوسفی، کبری بابایی، احمد میرزاده، محسن هجری، موسوی گرمارودی، سعید هاشمی و علی باباجانی خواهند بود.
 
به گزارش ایبنا؛ در روز اختتامیه آیین تجلیل از محمود پوروهاب، پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان به‌عمل خواهد آمد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها