سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
نقد و رونمایی کتاب «تا عطر بودنت» در شیراز

فارس- نشست نقد و رونمایی از کتاب«تا عطر بودنت» در کتابخانه عمومی روزبهان شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شیراز، جلسه نقد و رونمایی کتاب «تا عطر بودنت» از سلسله برنامه‌های روی خط کتاب در کتابخانه عمومی روزبهان برگزار شد.

در این نشست که با حضور زهرا غفاری، نویسنده کتاب، برگزار شد، فریبا کریمی نویسنده و دبیر انجمن ادبی زیر گنبد کبود، به عنوان منتقد، کتاب را معرفی و نقطه نظرات خود را بیان کرد.

علاوه برآن زهرا غفاری در خصوص علاقه خود به نویسندگی از نوجوانی و آثار خود توضیحاتی داد و در خصوص موضوع کتاب که دفاع مقدس است، گفت: دفاع مقدس یکی از نمادهای جمهوری اسلامی است که باید پاس داشته شود.

وی افزود: جانبازان جنگ یادگاران این دوران مقدس هستند که باید در مورد آنها و خانواده‌ها و مشکلاتشان نوشت. متاسفانه جانباران اعصاب و روان قشر مظلومی هستند که کمتر دیده می‌شوند.

به گزارش ایبنا؛ این کتاب با متنی روان و کلامی ساده داستان زندگی یک جانباز اعصاب و روان را شرح می دهد. در این کتاب شخصیت‌های اصلی داستان علی و مرضیه زن و شوهر جوانی هستند که بسیار همدیگر را دوست داشتند. اما متاسفانه علی در جبهه‌های حق علیه باطل دچار موج گرفتگی شده و بعد از برگشت از جبهه دچار حملات عصبی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها