یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
«جهان ایرانی و ایران جهانی» بررسی می‌شود

معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی سلسله نشست‌های تخصصی «باز ایران‌شناسی» را برگزار می‌کند، نشست چهارم به «جهان ایرانی و ایران جهانی» اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی، برنامه‌های تحقیقاتی گروه «مطالعات ایران‌شناختی» و به منظور پاسخ به مسائل و پرسش‌های مطالعات ایران‌شناسانه در ایران به‌مثابه حوزه‌ای نو، با دعوت از صاحب‌نظران این عرصه، مجموعه نشست‌هایی تخصصی را برگزار می‌کند.

چهارمین نشست از این سلسله با عنوان «جهان ایرانی و ایران جهانی» با حضور دکتر «محسن ثلاثی»، انسان‌شناس، مترجم و استاد دانشگاه تهران، برگزار می‌شود.

«هویت ایرانی و تغییر و تحولات آن در گذر زمان» و «تحلیل رویکرد جهانگرایانه در فرهنگ ایرانی» مهم‌ترین محورهای گفت‌وگو در این برنامه است.

این نشست به دبیری دکتر مجید بهستانی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حوزه مطالعات ایران و ایران‌شناسی می‌توانند برای حضور و شرکت در این نشست دوشنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۰ تا ۱۲، به محل برگزاری تالار دکتر حسن حبیبی‏ واقع در بنیاد ایران‌شناسی مراجعه کنند.

معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی برای علاقه‌مندانی هم که می‌خواهند به‌صورت مجازی مهمان این نشست باشند با لینک زیر می‌توانند حضور پیدا کنند.

لینک حضور برخط: ‏ www.skyroom.online/ch/iranology/neshast

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها