جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
«فصل توت‌های سفید» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «فصل توت‌های سفید» دوشنبه ۶ آذر در فروشگاه کتاب به‌نشر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «فصل توت‌های سفید» نوشته سیده عذرا موسوی دوشنبه ۶ آذر در فروشگاه کتاب به‌نشر نقد و بررسی می‌شود. این نشست با حضور سیده عذرا موسوی نویسنده کتاب، مصطفی حریری کارشناس و منتقد، محمد قائم خانی دبیر نشست برگزار می‌شود.

کتاب «فصل توت‌های سفید» داستان زندگی «فروغ» را روایت می‌کند، اما گاه گذری نیز بر وقایع تاریخی دارد. شخصیت اصلی در بازه زمانی داستان، بر سر یک دو راهی قرار می‌گیرد؛ نمی‌داند به سمتی حرکت کند که جامعه او را به آن سمت می‌کشاند یا به مسیری حرکت کند که برخلاف آن است. از این منظر، داستان زندگی فروغ می‌تواند داستان زندگی هر کدام از آدم‌هایی باشد که پای ماجرای او نشسته و با او همراه شده‌اند.

در معرفی این اثر آمده است: اتهام گناه به یک زن از موضوعات همیشه پر طرفدار ادبیات داستانی است و تلاش قهرمان برای مبرا کردن خود، چالشی است که خوانندگان را با این دسته از آثار همراه می‌کند. فروغ در روایتی از روزهای دهه ۵۰، بنا بر گذشته پیچیده‌ای که داشته، با اتهامات سنگین و طرد اجتماعی مواجه می‌شود و «بهروز» بی‌رحمانه در پی آن است که شکستی ابدی برای او رقم بزند.

مراسم نشست نقد و بررسی کتاب فصل توت‌های سفید دوشنبه ۶ آذر ساعت ساعت ۱۵ تا ۱۴:۳۰ در فروشگاه کتاب به‌نشر است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فروشگاه کتاب به‌نشر واقع در تهران، خیابان انقلاب، روبه‌روی در اصلی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها