چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کتاب «تاریخ تحلیلی تیاتر در ایران» از انتشارات افراز منتشر شد

کتاب «تاریخ تحلیلی تیاتر در ایران» توسط علی شادروان در ۲۰۲ صفحه به نگارش درآمده و از انتشارات افراز در نوبت اول به‌تازگی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «تاریخ تحلیلی تیاتر در ایران» کتابی تاریخی است که در حوزه تئاتر به تحلیل‌هایی از تاریخ تئاتر در ایران‌زمین می‌پردازد. این کتاب توسط علی شادروان در ۲۰۲ صفحه به نگارش درآمده و به همت انتشارات افراز، در نوبت اول چاپ شده است.

این کتاب در دسته‌بندی‌های سینما و تئاتر، تاریخ و ادبیات قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان در این حوزه می‌توانند با خواندن این کتاب سیری از تحلیلات تئاتر ایران در زمان‌های مختلف و نیز چالش‌های موجود در این حوزه آشنا شوند.

کتاب «تاریخ تحلیلی تیاتر در ایران» از سه بخش تقسیم شده است که به تحلیل بنیان‌های تئاتر، ورود تئاتر اروپا به ایران و حوزه تئاتر پس از سال ۱۳۵۷ تا به امروز می‌پردازد.

نویسندهٔ کتاب «تاریخ تحلیلی تیاتر در ایران» با تجزیه و تحلیل تئاتر ایران به آثار به‌جامانده از اساتید گران‌قدر در این حوزه اشاراتی دارد که ضمن این یادبودها از فراز و نشیب‌هایی سخن می‌گوید و هر یک از مخاطبین، می‌توانند بنیان‌های این حوزه را رمزگشایی و تفسیر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط