دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
بازگشت علم نژاد شناسی با نژاد برتر

انتشارات فاطمی کتاب «نژاد برتر؛ بازگشت علم نژاد شناسی» به قلم آنجلا سینی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات فاطمی از مجموعه فانوس کتاب «نژاد برتر؛ بازگشت علم نژاد شناسی» را به چاپ رساند.

کتاب «نژاد برتر؛ بازگشت علم نژاد شناسی» به قلم آنجلا سینی است که روزنامه‌نگار علم، مجری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و نویسنده هندی‌الاصل است. ترجمه این کتاب نیز توسط محمد کرام‌الدینی انجام شده است.

این کتاب ۳۶۰ صفحه‌ای، در ۱۱ فصل با عناوین «در عمق زمان»، «جهان کوچک است»، «کاسبی علمی»، «درون گله»، «واقع‌گرایان نژاد»، «تنوع زیستی انسان»، «ریشه‌ها»، «داستان‌هایی درباره اصل و نسب»، «کاست»، «اوهام» و «قرص‌های سیاه» مطالب خود را عرضه است.

نویسنده کتاب «نژاد برتر؛ بازگشت علم نژادشناسی» که پژوهشگری بنام و نویسنده‌ای موفق است، با نگاهی تیزبینانه، دقیق و عمیق و با قلمی روان به بررسی علمی نژادپرستی می‌پردازد و هشدار می‌دهد که در تاریخ زندگی انسان، برتری نژادی توهمی بیش نبوده و واقعیت علمی ندارد. او با مهارتی کم‌نظیر سوگیری‌های آگاهانه و ناآگاهانه را که حتی برخی از برجسته‌ترین دانشمندان را به بی‌راهه کشانده است، افشا می‌کند، خوانندگان را به گردش در میان علم، هنر، تاریخ و جغرافیا می‌برد و در بحث‌های ضروری درباره منشأ انسان و اسطوره‌های آفرینش تفکر برتری نژادی شرکت می‌دهد. این کتاب نگاه شما به جهان را تغییر خواهد داد.

این کتاب در ۳۶۰ صفحه در نوبت چاپ اول، با قیمت ۱۴۰ هزار تومان در کتابفروشی‌های معتبر کشور موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها