شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
رویکرد جشنواره شعر دانش‌آموزی، تقویت ادبیات بین نوجوان و جوانان بود

هرمزگان - رئیس انجمن شعر شهرستان رودان گفت: رویکرد جشنواره شعر دانش‌آموزی، تقویت ادبیات در بین نوجوان و جوانان بود.

جلیل کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در حاشیه جشنواره شعر دانش آموزی رودان در شمال شرق هرمزگان که امروز نوزدهم اسفندماه برگزار شد از دوراندیشی انجمن شعر این شهرستان در حوزه دانش‌آموزی گفت و افزود: نخستین رویداد فرهنگی دانش آموزی با عنوان جشنواره شعر، منجر به کشف استعدادهای شعری و نسل جدید شاعر و همچنین علاقه‌مندان به شعر و ادبیات شد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال پرشور ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای این علاقه‌مندان به شعر در شهرستان نخستین گام انجمن شعر رودان خواهد بود زیرا رویکرد اصلی این جشنواره تقویت شعر و ادبیات در بین نوجوان و جوانان و آینده نگری به شعر و ادبیات در حوزه دانش‌آموزی است.

کرامتی اضافه کرد: آیین اختتامیه جشنواره شعر دانش آموزی شهرستان رودان با حضور اسدالله نوروزی استاد ادبیات دانشگاه هرمزگان، محمدرضا تولایی مدرس ادبیات و مسئول انجمن شعر اندیشه بندرعباس، ایرج انصاری‌فرد مسئول انجمن شعر بسیج استان هرمزگان، محمد پیشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک و روسای انجمن های ادبی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی نقدی از همه برگزیدگان اولین جشنواره شعر دانش آموزی شهرستان رودان قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها