پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
۲ عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی در خرم‌آباد رونمایی شد/ تقدیر از خبرنگار ایبنا

لرستان - همزمان با آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» دو عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی با حضور استاندار لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» شامگاه چهارشنبه با حضور ابوطالب شفقت استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

در این مراسم از کتاب‌های «دلیران لرستان در خانطومان»؛ خاطرات سه تن از مدافعان حرم لرستان، اثر حمید فولادوند روزنامه‌نگار لرستانی و کتاب «خبرنگار جمهوری اسلامی»؛ زندگی‌نامه و خاطرات حسن مرادی عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند و فریبا مرادی‌نسب و نگارش فریبا مرادی‌نسب منتشر شده از سوی انتشارات هاویر رونمایی شد.

همچنین از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان از نویسندگان و ناشر این آثار تقدیر به عمل آمد در ادامه این جشنواره برگزیدگان در بخش‌های مختلف خبر، تیتر، موشن‌گرامی، مصاحبه، کلیپ و ویدئو، عکس و پوستر، نیز معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشنواره بر بلندای حضور با تکیه بر چهار اصل رهبری در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان طراحی شد و به اطلاع اصحاب رسانه استان رسید که ۴۵۰ اثر از ۷۳ رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و ۵۰ نفر از اصحاب رسانه که به تولید اثر در این جشنواره پرداختند توسط شورای اطلاع‌رسانی استان تقدیر و تجلیل می‌شوند.

اعظم روانشاد با اشاره به اینکه مساله اقتصاد ضرورت نخست استان لرستان است افزود: لازم است فرهنگ و هنر در کنار بخش صنعت، گردشگری، کشاورزی به عنوان بخش‌های مهم توسعه استان مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایبنا، سهیمه اسدزاده، خبرنگار ایبنا، در بخش عکس و پوستر در جشنواره «بر بلندای حضور» برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها