سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
تازه‌های نشر طنز حوزه هنری در نمایشگاه کتاب

گیلان - مدیر دفتر طنز حوزه هنری با بیان اینکه امسال ۵۰ عنوان کتاب طنز این حوزه در نمایشگاه عرضه می‌شود، گفت: امسال چندین عنوان کتاب از تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

عباس حسین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت افزود: در مجموع دفتر طنز حوزه هنری حدود ۷۰ عنوان کتاب طنز در قالب‌های مختلف شعر، نثر، داستان، رمان، پژوهش و ترجمه طنز، هم برای مخاطب بزرگسال و هم برای مخاطب نوجوان تولید کرده است که در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حدود ۵۰ عنوان از این کتاب‌ها عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: «طنزنویسی از زبان طنز نویسان» نوشته نسیم عرب امیری با موضوع مجموعه گفتگوها با طنزپردازان و «دیزی در پنت هاوس» با تالیف سعیده موسوی‌زاده با موضوع مجموعه شعر طنز بزرگسال از جمله این تازه های نشر حوزه هنری است.

وی همچنین عنوان کتابی به نام «کاملا» با نویسندگی سید محمد سادات اخوی که مجوعه ای از نثر، شعر و یادداشت‌های مطبوعاتی طنز را از دیگر تازه های نشر حوزه طنز در نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد.

حسین نژاد ادامه داد: همچنین «بالاخره بامزه می‌نویسم» نوشته نیلوفر ناظری که نگاهی برای آموزش شوخی‌نویسی برای استندآپ کمدی دارد و کتاب «سقلمه» نوشته مجید قهرمانی مجموعه داستان طنز است که از جمله تازه های نشر در نمایشگاه امسال کتاب به شمار می روند.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری ادامه داد: البته برخی از این کتاب‌ها زیر چاپ هستند و امیدواریم که با پیگیری‌های انجام شده توسط انتشارات سوره مهر به نمایشگاه امسال برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها