جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
در زمینه طراحی، جوابگوی مخاطب در بازار کتاب هستیم

مدیر انتشارات خانه هنرمندان بیان کرد: امسال حدود ۱۰ الی ۱۲ عنوان جدید با موضوعات طراحی، مدلینگ، سینما و تئاتر داریم که برای مخاطبان هنرمند نمایشگاه کتاب آماده و چاپ شده‌اند.

داوود میم‌باشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: امسال با حدود ۱۵۰ عنوان کتاب‌، در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران پذیرای مخاطبان هستیم.

وی درباره کتاب‌های تازه‌های انتشارات خانه هنرمندان افزود: امسال حدود ۱۰ الی ۱۲ عنوان جدید با موضوعات طراحی، مدلینگ، سینما و تئاتر داریم که برای نمایشگاه کتاب آماده و چاپ شده‌اند.

او درباره پرفروش‌ترین کتاب انتشارات خانه هنرمندان در سال اخیر به کتاب «استایلینگ» ترجمه عسل میم‌باشی و کتاب «راهنمای‌کامل طراحی» اثر جیووانی سیواردی ترجمه مریم سعیدی اشاره کرد و افزود: کتاب «راهنمای‌کامل‌طراحی» در سال اخیر به چاپ بیست و یکم خود رسیده است. خوشحالم که نشر ما در طول فعالیت خود در زمینه هنرهای تجسمی و طراحی موفق شده تا بالغ بر ۲۰ کتاب را وارد بازار نشر کند که عمده آن‌ها پرفروش هستند.

میم‌باشی درباره نشر کتاب‌های ایرانی در بازار بین‌الملل گفت: در سال‌های اخیر با همکاری ناشران دیگر، کتاب‌های ارزشمند و نفیسی از نویسندگان ایرانی را در بازار نشر بین‌الملل منتشر کرده‌ایم.

وی درباره رویکرد انتشارات خانه هنرمندان در بازار نشر عنوان کردند: فرقی میان کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌ای قائل نیستیم و برای ما محتوای کتاب مهم است. به همین دلیل معمولاً تعداد کتاب‌های ترجمه‌ای و تالیفی انتشارات ما مساوی هستند. در واقع اثری که خوب باشد و جوابگوی نیاز بازار باشد، مهمترین استراتژی ما در انتشار کتاب است. خوشبختانه در سال‌های اخیر موفق شده‌ایم پاسخگوی نیاز مخاطبان به خصوص در حوزه هنرهای تجسمی، طراحی و نقاشی باشیم و در زمینه سینما هم چند عنوان تالیفی داریم که از جمله کتاب‌های نو با نگاه کاربردی در صنعت سینما هستند.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانهketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها