یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
ارائه تازه‌های کتاب پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: ۲۰ عنوان کتاب در زمینه‌های تخصصی که در سال گذشته چاپ شده است به عنوان تازه‌های نشر این پژوهشگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در معرض دید علاقه‌مندان، دانشجویان و پژوهشگران این حوزه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا ولی تیموری، رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: این پژوهشگاه از سال ۱۳۹۱ مجوز نشر داشته و به عنوان یک ناشر تخصصی در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتشار نزدیک به ۵۰۰ عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: پژوهشگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با نزدیک به ۷۰ عنوان کتاب به صورت فیزیکی و بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به صورت برخط شرکت داشته است.

رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری ادامه داد: ۲۰ عنوان کتاب در زمینه های تخصصی که در سال گذشته چاپ شده است به عنوان تازه های نشر این پژوهشگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب سال ۱۴۰۳ در معرض دید علاقه مندان، دانشجویان و پژوهشگران این حوزه قرار گرفته است.

تیموری ادامه داد: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های تخصصی باستان شناسی، حفاظت و مرمت، ابنیه و بافت های تاریخی، مردم شناسی، زبان، کتیبه و متون و هنرهای سنتی، گردشگری و میراث طبیعی، آثار و پژوهش های هیئت علمی و کارشناسان پژوهشی ۵ پژوهشکده و ۳ گروه پژوهشی را بعد از طی فرآیند سخت ارزیابی و داوری می‌کند.

وی در پایان سخنانش گفت: رویکرد این پژوهشگاه حمایت از ناشران و آثار چاپ شده در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در همین راستا در سال گذشته فروشگاه تخصصی کتاب در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در مجاورت ساختمان پژوهشگاه با مدیریت بخش خصوصی و تحت نظارت خود راه اندازی و تجهیز کرده است که به موازات سامانه الکترونیکی موجود کار معرفی، فروش و ارسال آثار چاپ شده پژوهشگاه و دیگر ناشران فعال در این عرصه را در سطح کشور انجام می‌دهد.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت) ۱۴۰۳ (در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها