چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
رویدادهای حوزه مقاومت؛ از «روزهای پیام‌بری» تا «اسم تو مصطفاست»

رویدادهای متنوعی در نمایشگاه کتاب تهران هر روز برگزار می‌شود که بخشی از این رویدادها را به حوزه فرهنگ مقاومت اختصاص دارد که جزئیات آنها در این گزارش ثبت شده است.

سرویس فرهنگ مقاومت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا آنچه در ادامه می‌خوانید برنامه‌های حوزه مقاومت در روز هشتم نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است:

جشنی به بهانه پرفروش شدن «سلیمانی عزیز»
کتاب «سلیمانی عزیز» نوشته عالمه طهماسبی و لیلا موسوی و مهدی قربانی است. این کتاب خاطراتی متفاوت و خوانده نشده از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. این کتاب گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به انضمام متن وصیت‌نامه سردار است.


جشن پرفروش شدن این کتاب ساعت ۱۳ با حضور نویسندگان در مجمع غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

جشن امضای «فرهنگنامه شهدای نیروی انتظامی»
نشر ۲۷ بعثت در اقدامی متفاوت کتابی با عنوان «فرهنگنامه شهدای نیروی انتظامی» به چاپ رسانده است که جشن امضای آن ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز هشتم نمایشگاه در محل غرفه این نشر در نمایشگاه برگزار می‌شود.

«روزهای پیام‌بری» بررسی می‌شود
کتاب «روزهای پیام‌بری» روایت زندگی غلامحسن حدادزادگان است؛ کارمند بنیاد شهید شهر قزوین، رانندۀ آمبولانس پیکر شهدا و پیام‌رسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده‌هایشان. عده‌ای می‌گویند که خبر شهادت هزار شهید را برده رسانده. عده‌ای دیگر می‌گویند بیش از صد خانواده نبوده. اما او یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن در مواجهه با خانوادۀ شهدا را بر عهده گرفته.
برخی می‌گویند حدادزادگان آدم بامزه‌ای است. ماجراهای او و جنازه‌ها گاه وهمناک است و گاه خنده‌دار. معلوم نیست حدادزادگان چطور توانسته این تلخی را از خاطرات بگیرد و آن‌ها را به یک نحو شیرین و به‌یادماندنی برای دیگران تعریف کند.

نشست نقد و بررسی این اثر ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در محل غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه برگزار می‌شود.

«اسم تو مصطفاست» امضا می‌شود
راضیه تجار در کتاب «اسم تو مصطفاست» با قلم شیوا و زیبای خود داستان زندگی این شهید بزرگوار را از زبان همسرش نوشته است. از زمانی که مصطفی و سمیه که یکی زاده شمال و دیگری زاده جنوب بود باهم در تهران آشنا شدند و پیمان عشق بستند تا زمانی که روح یکی آنقدر بزرگ شد تا دیگر در پوست خودش نگنجید و به معراج رفت.
جشن امضای این اثر ساعت ۱۷ در محل غرفه انتشارات روایت فتح برگزار می‌شود.

جشن امضای «آن شربت آب»
جشن امضای کتاب «آن شربت آب» از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل غرفه انتشارات ۲۷ بعثت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها