پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
پرمخاطب‌ترین کتاب‌های فریدا مک فادن در نمایشگاه کتاب

در ایران کتاب‌های فریدا مک فادن؛ نویسنده پرفروش نیویورک تایمز مخاطب خود را دارد و انتشارات کوله پشتی کتاب‌های پرفروش «خدمتکار»، «راز خدمتکار»، «در قفل شده»، «بخش دی» و «همکار» را از این نویسنده به چاپ رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا بدون شک نمایشگاه کتاب تهران که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود هم برای مخاطبان هم برای اهالی رسانه فرصت مناسبی است تا با دفاتر نشر و حوزه فعالیتشان آشنا شوند و بدانند کدام نشرها در چه ژانرهایی کتاب منتشر می‌کنند.

کسانی که کتاب‌های مورد علاقه خود را با اسم نویسنده یا مترجم و انتشارات می‌شناسند کار راحت‌تری در نمایشگاه دارند. گاهی مخاطب همه نشرها و ژانرهایی که کار می‌کند را نمی‌شناسد و نمایشگاه کمک می‌کند تا با گشت و گذاری در غرفه و دیدن کتاب‌های آنها با نشرها آشنا شود.

یکی از نشرهایی که در گشت‌وگذار در نمایشگاه به سراغش رفتیم کوله پشتی است که همه آن را با «کتابخانه نیمه شب» می‌شناسند. این نشر در حوزه‌های رمان و داستان، خلاقیت و روانشناسی، جنایی و پلیسی کتاب منتشر می‌کند که در این گزارش قصد داریم به کتاب‌های حوزه رمان و جنایی آن بپردازیم.

انتشارات کوله‌پشتی با پنج عنوان چاپ اولی و بالغ بر ۱۰۰ عنوان تجدید چاپ به نمایشگاه کتاب آمده است. این نشر حدود ۵۰ عنوان ژانر جنایی و معمایی دارد که عمده فروش این نشر از این کتاب‌هاست. اقبال عمومی از کتاب‌های جنایی و معمایی نشر کوله پشتی زیاد است و شاید اکثر مخاطبان این نشر را با این ژانر معمایی بشناسند.

در ایران کتاب‌های فریدا مک فادن؛ نویسنده پرفروش نیویورک تایمز مخاطب خود را دارد و انتشارات کوله پشتی کتاب پرفروش «خدمتکار»، «راز خدمتکار»، «در قفل شده»، «بخش D» و «همکار» را از این نویسنده به چاپ رسانده است.

رمان «همکار» داستان مهیج، مسحورکننده و پرتنشی است که پژواک رفتارهای از سرِ نادانی گذشته و پیامدهای مرگ‌بارشان را در زمان حال را نشان می‌دهد و کتاب پرفروش «خدمتکار» یک مجموعه سه جلدی است که داستانی رازآلود و مهیج دارد. جلد اول این کتاب «خدمتکار»، جلد دوم «راز خدمتکار» و جلد سوم «آن خدمتکار می‌بیند» نام دارد. این مجموعه از عناوین پرفروش نیویورک تایمز، یواس‌اِی تودِی و وال استریت ژورنال بوده و همچنین در سال ۲۰۲۳ برنده جایزه‌ی ITW در ژانر ترسناک و هیجان‌انگیز شده است.

کتاب «در قفل شده» ماجرای جنایت‌های یک مرد محترم را از زبان فرزندش بیان می‌کند؛ مردی که پشت نقابِ شهروندی وظیفه‌شناس و قانون‌مدار، چهره یک قاتل سریالی را پنهان دارد و در زیرزمین خانه‌اش بدن دست‌کم ۱۸ زن را در طی ۲۰ سال مثله و مخفی کرده است.

کتاب «بخش D» درباره گذشته‌ای تاریک، رازهای سربه‌مهر، انتقام و حبس شدن در بخش روانی یک بیمارستان است. فریدا مک فادن در کتاب «بخش دی» داستان یک دانشجوی پزشکی را روایت می‌کند که مجبور است شیفت شب را در بخش D، بخش اصلی بیماران روانی، بگذراند اما او از چنین کاری وحشت دارد و هر لحظه منتظر اتفاقی هولناک است.

رمان «بادیگارد» نوشته کاترین سنتر و ترجمه محمدمهدی سروش، «خانه سپتامبر» نوشته کاریسا اورلاندو و ترجمه اطلسی خرامانی، «به نجاتش می‌ارزد» که در ادامه رمان به کشتنش می‌ارزد است نوشته پیتر سوانسون ترجمه علی قانع از تازه‌های نشر کوله پشتی است.

به گزارش ایبنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری برگزار می‌شود و سامانه ketab.ir فضای مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها