دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
یاران وفادار انقلاب خداحافظ

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی طی پیامی، شهادت رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا متن پیام تسلیت علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جناب آقای آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان، آیت‌الله آل هاشم، نماینده معزز و فقید ولی فقیه در استان، دکتر رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی و دکتر امیرعبداللهیان، وزیر فقید امور خارجه کشورمان همه ما را در بهت و اندوهی عمیق و تاسف بار فرو برد.

شهادت ۴ تن از دلسوزترین چهره‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که عمرشان را در خدمت به مردم و کشور سپری کرده و سرانجام حین خدمت مقدسشان در یک سانحه تلخ هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ضربه بزرگی به تمام ملت شریف ایران بود و یقیناً این داغ بزرگ تا ابد در قلب و جان ما باقی خواهد ماند.

این سانحه سخت و تلخ شهادت کادر این پرواز و نیروهای حافظ امنیت را نیز به دنبال داشت و تحمل این ضایعه را دشوارتر و داغ آن را دوچندان کرد.

اینجانب این فاجعه بزرگ را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت شریف ایران و خانواده و تمام دوستداران این عزیزان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح هر چهار انسان، بزرگ علو درجات مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها