دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
پیام تسلیت تشکل‌های حوزه چاپ و نشر در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

جمعی از تشکل‌های حوزه چاپ و نشر با ارسال پیام جداگانه، شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جمعی از تشکل‌های حوزه چاپ و نشر با ارسال پیام، شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، رئیس تعاونی لیتوگرافان تهران، مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران، سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، هیئت‌مدیره اتحادیه لیتوگرافان، انجمن صحافان ایران و انجمن ناشران کتاب آموزشی، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ برخی از این تشکل‌ها هستند.

انجمن صحافان ایران

«انالله و اناالیه راجعون

شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حضرت آیت‌الله سیدمحمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبربز، جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد را تسلیت عرض می‌کنیم.»

امید نیک‌نژاد مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران

«انا لله و انا الیه راجعون

خادم‌الرضا و خادم جمهور در روز تولد حضرت رضا (ع) آسمانی شد. بی‌شک قاب حضور این شخصیت خدوم، مکتبی و خستگی‌ناپذیر همیشه در یاد و خاطره ما به یادگار خواهد ماند. مردی که برای خدمت و دیدار مردم سر از پا نمی شناخت و سرانجام در مسیر خدمت به ایران عزیز و ملت سربلندش آسمانی شد.

این ضایعه جانگداز را به ملت سربلند، رهبری عزیز و به آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) تسلیت عرض می‌نمایم.»

غلامرضا شجاع، تعاونی لیتوگرافان تهران

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین ایران شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماید. علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.»

اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

«انالله و اناالیه راجعون

شهادت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، حضرت آیت‌الله سیدمحمد علی آل‌هاشم، امام جمعه تبربز، جناب آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد را تسلیت عرض می‌کنیم.»

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران

«إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و هیئت همراه را در پی سقوط بالگرد به خانواده‌های محترم ایشان، ملت ایران و اهالی فرهنگ تسلیت عرض می‌کند.»

مجمع ناشران انقلاب اسلامی

«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلا
روح ملکوتی خادم الرضا، حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، از جسم مجاهد و خستگی‌ناپذیرش مفارقت نمود و به ملکوت اعلی پیوست و غم بزرگی را به دل مؤمنین و مجاهدان راه حق سرازیر کرد.

عالمی پارسا، ولایت‌مدار و مجاهد که همواره پرچمدار عدالت و مبارزه با فساد بود و خدمت به مردم دغدغۀ شبانه‌روزی‌اش بود. تفکر دینی و مکتبی، ساده‌زیستی و مردم‌داری، اخلاص و توجه به وحدت ملی، روحیهٔ انقلابی و روحیهٔ فساد ستیزانه از جمله ویژگی‌های برجستۀ این شخصیت مغتنم بود که فقدان شهادت‌گونۀ ایشان باعث خسارت و حسرتی بزرگ برای جامعۀ اسلامی است.

این انسان با اخلاص در مسیر خدمت به مردم بدون واهمه از ملامت ملامتگران و بی‌اعتنا به سختی‌های پیش‌رو تنها یک هدف داشت و آن رضایت الهی بود. این ضایعه گرچه برای کشور عزیزمان، حادثه‌ای بسیار سخت و سنگین است اما اطمینان داریم که با امید به عنایت پرودگار متعال، پشتیبانی ولی عصر (عج) و هدایت مدبرانهٔ مقام معظم رهبری، هیچ گونه خللی در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش نخواهد آمد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی رحلت شهادت‌گونۀ ایشان و همراهان گرانقدرشان به‌ویژه حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور را خدمت حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده و همکاران این عزیزان و همچنین عموم ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات و حشر با صالحان را برای آنان درخواست کرده و برای بازماندگانشان طلب صبر و پاداش می‌نماید.»

انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با نهایت تأسف و تأثر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای حادثه را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، ملت شریف ایران و اهالی فرهنگ وادب تسلیت عرض می‌کنیم.»

انجمن کتابفروشان خوشه

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

امروز روز بزرگیست. امروز هم غمی بزرگ در سینه دارد، هم شکوهی بزرگ.امروز روز پرگشودن پرندگان عرشی خاک نشین به سمت نور الهی است و شهید سید مرتضی آوینی چه زیبا گفت: «زندگی زیباست اما شهادت از آن زیبا تر است، سلامت تن زیباست اما پرنده عشق تن را قفسی میبیند که در باغ نهاده باشند».اگرچه داغ فقدان خدمتگزاران و عزیزان ملت ایران دلمان را به درد آورده است و قلم، سخت در دستانمان می‌چرخد اما خدا را شاکریم که سرانجام مجاهدت خالصانه و مخلصانه را شهادت قرارداده و براستی که این عزیزان لایق چنین جایگاه رفیعی بوده‌اند.انجمن کتابفروشان خوشه و اهالی کتابفروشان سراسرکشور به نوبه خود این حادثه جانسوز را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شهادت پرور ایران تسلیت عرض نموده و برای یاران سفر کرده علو درجات را خواستار است.»

محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران


«انالله و انا الیه راجعونانجمن علمی فناوری چاپ ایران، ضایعه اسفناک درگذشت شهادت گونه خادم الرضا، رییس جمهور خستگی ناپذیر ایران اسلامی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ فرهنگ و هنر بویژه صنعت چاپ تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند یگانه برای آن خادمین ملت رضوان و رحمت واسعه الهی مسئلت می نماید.در ادامه مسیر از خداوند متعال بهترین ها را برای ملت شریف ایران آرزومندیم.»

سندیکای تولیدکنندگان کاغذومقوای ایران

«بسم رب‌الشهدا والصدیقین

شهادت اتفاقی نیست؛ سعادتی است که نصیب هرکس نمی‌شود

شهادت خادم ملت، رئیس جمهور مردمی و محبوب، خادم الرضا و همراهان خدوم و گرانقدر ایشان به ملت شریف ایران تسلیت باد.»

انجمن فرهنگی ناشران کتاب علوم پزشکی دانشگاهی

«سانحه جانسوز بالگرد و عروج رئیس‌جمهور خدوم و مغتنم حضرت آیت‌الله رئیسی دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام جمعه محبوب تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را تسلیت عرض می‌نماییم.»

انجمن اسلامی ناشران و کتابفروشان تهران

«اِذا ماتَ العالِم ثلِمَ فِی الاِسلام ثلمَة لایَسدَ ها شَی
شهادت مظلومانه و مخدومانه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و محبوب و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی را به پیشگاه امام زمان (عج) وملت و رهبر معظم انقلاب تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. او پاداش چهار دهه حیات مجاهدانه خود در خدمت به اسلام، مکتب ائمه معصومین، انقلاب ونظام جمهوری اسلامی را با نیل به درجه اعلای شهادت در راه رضای حق تعالی دریافت نمود. عاش سعیدا و مات سعیدا. شهید سید ابراهیم رئیسی نه تنها سیدالشهدای خدمت و نه فقط خادم الرضا (ع) بلکه خادم النشر و خادم العلم هم بودند. صنف نشر و فرهیختگان کشور مجاهدت‌های ایشان برای خودکفایی و خود اتکایی نشر کشور در تولید کاغد را در سال های اخیر، فراموش نخواهند کرد.انجمن اسلامی ناشران و کتابفروشان تهران با تالم و تاسف فراوان از خداوند متعال رضوان و رحمت الهی برای آن فقید سعید و تمام شهدای این واقعه را مسئلت می‌نماید.»

اتحادیه لیتوگرافان

«شهادت هنر مردان خداست

با قلبی آکنده از غم و اندوه، شهادت جانگداز رئیس جمهور محترم و هیئت همراه را حضور رهبر معظم انقلاب، بیت آن مرحومان، ملت بزرگ ایران و جامعه شریف اصناف کشور تسلیت عرض می‌نمائیم.»

انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت رئیس ارجمند جمهوری و دیگر شهدای محترم حادثه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت عرض می‌کنیم. علو درجات و رحمت واسعه الهی برای شهدای معزز و صبوری و آرامش برای بازماندگان را از درگاه باری تعالی آرزومندیم.»

انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا

«شهادت خادمان بزرگوار کشور، رئیس‌جمهور محترم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.»

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان


«حادثه ناگوار و دلخراش سقوط بالگرد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشالا را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.»

اتحادیه تولیدکنندگان و صادکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران


«و بَشِّرِ الصَّابِرینَ أَلَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»


روح بلند رئیس جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیرمان، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.


اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران شهادت این مجاهدان نستوه را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار و ملت بزرگوار ایران تسلیت عرض می‌نماید. یاد و خاطره این بزرگ‌مردان که با تلاش و مجاهدت خود، همواره سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند، همیشه در قلب‌های ما جاودان خواهد ماند. از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.»

اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا

«حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم ایران و هئیت همراه را به مقام معظم رهبری و هیئت دولت و خانواده بزرگ اصناف کشور تسلیت عرض می‌نماییم.»

حمیدرضا طاهری آشتیانی، شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران

«"وَ بَشِّرِ الصّابِرین اَلَّذینَ اِذا اَصابَتهُم مُصیبَه قالوا اِنّا لِلّه وَ اِنّا اِلیه راجِعون"

شهادت جانسوز ریاست جمهور، سید مظلومان، خادم الرضا و هیات همراه اسشان در سانحه سقوط بالگرد را به ساحت مقدس صاحب الامر، ملت شریف ایران و همکاران صنعت چاپ و بسته‌بندی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.»

مدیریت و کارکنان شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران «سهامی خاص»

«شهادت جانسوز رئیس‌جمهور مردمی، خدمتگذار و جان‌فدای ملت ایران، حضرت آیت‌الله رئیسی و جمعی از یاران انقلاب را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و همکاران فرهنگی و صنعت چاپ، تبریک و تسلیت گفته و از درگاه احدیت علو درجات برای آن عزیزان از دست رفته مسئلت دارد.»

انجمن صنایع کارتن و ورق ایران

«شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در راه خدمت به ملت، به مردم شریف ایران تسلیت باد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها