دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
همه مظلومین جهان عزادار سید محرومان و یاور مظلومان است

چهارمحال و بختیاری - غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهانشان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، در پیام استاندار چهارمحال‌وبختیاری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

درگذشت خادم الرضا، خادم مردم، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش جمهوری اسلامی ایران و همچنین، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته)، شیعیان و مظلومان سراسر دنیا و خاصه مردم ایران و اهالی چهارمحال و بختیاری تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.


زبان از بیان حجم غم و اندوه ما برای فراق او قاصر است. فقدانش مصیبتی عظیم بر پیکر جهان اسلام وارد کرد. امروز نه تنها مردم ایران بلکه همه مظلومین جهان عزادار کسی هستند که سید محرومان و یاور مظلومان بود و برای خدمت به مردم در نقاط مختلف کشور سر از پای نمی‌شناخت.


خدای متعال را سپاس که عاقبتش ختم به شهادت شد و در روز میلاد ولی نعمت ایران حضرت رضا (ع)، پاداشی عظیم از جانب خداوند متعال دریافت کرد و ردای شهادت بر قامت پوشید؛ ما شهادت می‌دهیم که در راه خدمت به مردم سر از پا نشناخت و دلسوزانه و خالصانه در راه اعتلای ایران، شبانه روزی تلاش کرد.


ناباورانه تا بهشت بدرقه شان می‌کنیم و دل‌های غمبار خود را به رهبری حکیمانه و داهیانه مقام عظمای ولایت (دام عزه) قرص می‌داریم و در محضر ارواح طیبه شهدا با مردم مجدداً عهد می‌بندیم که مسیر خدمت به مردم بی وقفه ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها