سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
شهادت بهترین پاداش برای مردمان مسیر خدمت است

نائب‌رئیس اول کمیسیون فرهنگی در پیام تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی نوشت: به راستی شهادت بهترین پاداش برای مردمانی است که در راه خدا و خدمت به خلق خدا سر از پا نشناخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سید علی یزدی خواه، نائب‌رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهمانش را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

به راستی شهادت بهترین پاداش برای مردمانی است که در راه خدا و خدمت به خلق خدا سر از پا نشناخته و جان مال و آبروی خود را راه خدا فدا می‌کنند، و بر عهدی که با خدای خود بسته اند صادق و استوار می‌مانند و از لوم لااتم، طعنه نااهل و منافق نمی‌هراسند و تا رسیدن به وصال محبوب مردانه بر سر آرمان‌های خود می ایستند. قافله شهیدان تاریخ بشر و شاهدان بلند قامت آن هر روز میهمان عزیزی را در خود می‌پذیرند، مسافران سفر اردیبشهت که دل و روح مردم ایران و جبهه مقاومت همراه آنان است، آسمانی شدند و به ملکوت اعلی پیوستند.

شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، شهید جمهور، شهید خدمت‌ایت الله سید ابراهیم رئیسی و همراه ایشان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و مردم شریف و قدردان ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال صلابت و استواری افزون‌تر نظام و انقلاب اسلامی در حرکت به سوی جامعه مهدوی مسئلت می‌نمایم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها