دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
دومین رئیس‌جمهوری که خاتمه خدمتش مزین به مهر شهادت شد

رییس سازمان سینمایی سوره در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم، و همراهان ایشان را در پی سانحه هوایی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

«إِنَّا لِلَه وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شوک ناشی از خبر شهادت ناگهانی جمعی از خادمان مردم در یک سانحه هوایی، هنوز فروکش نکرده و به سختی می‌توان فهرست شهدای این حادثه را مرور کرد و به قصه‌های قهرمانان این حادثه فکر نکرد.

شهید سید ابراهیم رئیسی حالا دومین رئیس‌جمهور تاریخ ایران است که خاتمه دوران خدمتش مزین به مُهر شهادت خادمی شده و در جوارش شهید حسین امیرعبداللهیان که در حین مأموریتی برای توسعه اعتبار بین‌المللی ایران به افتخار شهادت رسید. در کنار ایشان دکتر مالک رحمتی، استاندار محترم استان آذربایجان شرقی و همچنین هیات همراه نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه محبوب و معتبر تبریز هم دُر دانه‌ای در این جمع بود که برای ما اهالی سینما، فقدانش افسوسی مضاعف به همراه داشت. امام جمعه هنرشناسی که بارها پای «سینما» ایستاد و نه فقط از قهرمانان فیلم‌ها که از سازندگانشان حمایت کرد. سینما یک حامی بزرگ و پدر معنوی خود را از دست داده و او حالا خود تبدیل به قهرمان قصه‌ای تکان دهنده شده است؛ قصه قهرمانانی که در حین خدمت جام شهادت را نوشیدند.

روح‌شان قرین رحمت و مغفرت الهی…

حمیدرضا جعفریان

رییس سازمان سینمایی سوره»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها