دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
شهید جمهور تا همواره تاریخ در دل‌های مردم جاوید ماند

گیلان- رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانش با صدور پیام تسلیتی گفت: رئیس جمهوری تا همواره تاریخ در دل‌های مردم ایران باقی و جاوید ماند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت ابراهیم نجفی در این پیام آورده است: همزمان با میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب مان به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این پیام افزوده است: شهید خدمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری خستگی ناپذیری بود که برای خدمت به مردم کشور و اعتلا و پیشرفت آن در طول شبانه روز دست از تلاش بر نداشت و در این مسیر به آرزوی دیرینه خود دست یافت و شهید خدمت نامیده شد.

در ادامه این پیام آمده است: وی جان خود را فدای ملت کرد و به مانند شهید رجایی تا همواره تاریخ رییس جمهور دل‌های مردم ایران باقی و جاوید ماند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این پیام عروج رییس جمهور محبوب، خدوم و مردمی حضرت آیت الله رییسی و همراهانش حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت گفت و برای ادامه راه این شهیدان و دیگر شهدای انقلاب ابراز امیدواری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها