سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
رئیسی مانند حاج قاسم پاسدار مردم مظلوم فلسطین بود

قم - نماینده حزب الله لبنان بیان کرد: رئیسی مانند حاج قاسم پاسدار مردم مظلوم فلسطین بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان با حضور رهبران جبهه مقاومت و جوانان یکصد ملیت جهان در مصلی قدس برگزار شد و نماینده حزب الله لبنان شیخ معین دقیق در این مراسم ضمن عرض تسلیت، گفت: حامل پیام تسلیت سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان به رهبر و ملت ایران برای شهادت رئیس جمهور این کشور هستم که همیشه مدافع جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین بود.

وی افزود: جوانان جبهه مقاومت و پیروان اسلام سوگوار شهادت آیت الله رئیسی هستند و با عنایت و مدد خداوند جریان مقاومت همچنان به راه پر امید و با استقامت خود ادامه می‌دهد.

نماینده مقاومت حزب الله با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: رئیسی همیشه دفاع خود را از مردم مظلوم فلسطین و مردم داغدار غزه اعلام کرده بود و مدافع کتاب خدا یعنی قرآن بود.

دقیق با اشاره به مردمی بودن رئیسی از تلاش و خدمتگزاری ئیس جمهور ایران برای مردم و ملت‌های اسلامی گفت: از دست دادن آیت الله رئیسی درد بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان است.

وی در پایان عنوان کرد: ما به همه دشمنان خصوصاً رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که از تاریخ عبرت بگیرند چون شیعیان با شهادت‌ها زنده‌اند و اگر همه ما در راه خدا به شهادت برسیم راه مقاومت فراموش نمی‌شود، همان گونه که دیدیم با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پرچم مقاومت بر زمین نیفتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها