سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کتاب‌های «گلدان خالی» و «کسی گریه ماهی‌ها را نمی‌بیند» رونمایی شد

هرمزگان - در ویژه‌برنامه «مهمانی لاله‌ها» در بندرعباس، کتاب‌های «گلدان خالی» و «کسی گریه ماهی‌ها را نمی‌بیند» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مراسم تجدید میثاق با شهدا به همراه آئین رونمایی از کتاب‌های «گلدان خالی» و «کسی گریه ماهی‌ها را نمی‌بیند» نوشته حجت الاسلام بهزاد پودات در ویژه برنامه مهمانی لاله‌ها در محل گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.

این مراسم فرهنگی و ادبی که به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان و به مناسبت روز ایثار و مقاومت انجام شد، ۲۲ نفر از نویسندگان و شاعران و کارکنان اداره‌کل کتابخانه‌های هرمزگان حضور داشتند.

در ابتدای برنامه، عبدالحمید انصاری نسب، معصومه زارع و محبوبه عابدینی، عضو انجمن «شعر درخت هرمزگان»، با خوانش اشعار خود، ارادتشان را به شهدا و رئیس جمهور شهید نشان دادند.

در ادامه برنامه «حجت الاسلام بهزاد پودات» نویسنده کتاب‌های «گلدان خالی» و «کسی گریه ماهی‌ها را نمی‌بیند» تصریح کرد: در عرصه ادبیات کودک و نوجوان، نیاز دیدم در کنار آثار پیشینم، این دو کتاب را برای کودکان و نوجوانان بنویسم.

وی افزود: من کار کردن برای شهدا را لذت بخش ترین کار در زندگیم می‌دانم و امیدوارم کودکان و نوجوانان با خوانش این دو کتاب، با سیره شهدا بیشتر آشنا شوند.

به گزارش ایبنا، در پایان این برنامه، کارکنان اداره‌کل کتابخانه‌های هرمزگان و شاعران و نویسندگان با حضور بر مزار مطهر شهدا و گل افشانی، با آرمان‌های امام و رهبری، تجدید پیمان بستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها