یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
محمدمهدی اسماعیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

محمدمهدی اسماعیلی با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا محمدمهدی اسماعیلی با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت هشت صبح در ستاد انتخابات کشور آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد. در چهارمین روز ثبت‌نام، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه محسن منصوری، معاون اجرایی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد.

اسماعیلی بعد از ثبت‌نام گفت: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات چرخ کارخانه‌ها را متوقف کند.

وی افزود: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند. مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.شهید رئیسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود، او پرچمدار تحول و تغییرات در الگوی اداره کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه‌روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهور عنوان کرد: بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در شهادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد. مردم نمی‌خواهند مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند.

وی با یبان اینکه مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزت‌مندانه را می‌خواهند، نه دیپلماسی التماسی، گفت: امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه باید پویایی سیاست خارجی عنوان کرد: باید کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه برسد و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود. شعار محوری ما «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سیدابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم. داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری خود را نماینده جمعی از همکاران رئیس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد و این پرچم را به دوش گرفته است، معرفی کرد.

به گزارش ایبنا، محمدمهدی اسماعیلی، متولد ۱۳۵۴ در کبودرآهنگ همدان است. اسماعیلی، از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و همچنین مدیر گروه «جامعه‌شناسی سیاسی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی» دانشگاه تهران است. وی از فعالان فرهنگی، رسانه‌ای و سیاسی و از چهره‌های فرهنگی و علمی جبهه انقلاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها