سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
شهر خنجین میزبان شاعر و نویسنده کودک و نوجوان است

مرکزی - مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان مرکزی از برگزاری نشست ادبی با حضور سید سعید هاشمی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان کشورمان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در شهر خنجین خبرداد.

احسان منصوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک؛ گفت: این برنامه قرار بود همزمان با روز «ملی ادبیات کودک و نوجوان» برگزار شود اما به علت آلودگی هوا و تعطیلی ادارات که از سوی استانداری اعلام شد لغو و به روز چهارشنبه (فردا) بیستم ماه جاری موکول شد.

وی افزود: در برنامه نشست ادبی فردا چهارشنبه، سید سعید هاشمی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان حضور دارد. این برنامه با مشارکت شهرداری خنجین؛ انجمن نویسندگان و کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا، سید سعید هاشمی شاعر و نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است. وی از معدود شاعران معاصر است که در حوزه طنز کودک و نوجوان نیز فعالیت می‌کند.

شهر «خنجین» با پیشینه تاریخی بیش از ۳۰۰۰ سال در بخش خنجین شهرستان فراهان در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال اراک و ۱۰۰ کیلومتری استان همدان در مسیر جاده ابریشم واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها