دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
۳ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های زنجان برگزار شد

زنجان- به همت کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، سه برنامه فرهنگی به میزبانی مراکز فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، به همت کتابخانه عمومی علامه شیخ عبدالکریم زنجانی؛ کارگاه آموزشی «شاهنامه خوانی» در کتابخانه عمومی علامه شیخ عبدالکریم زنجانی برگزار می‌شود.

این برنامه در راستای رسالت کتابخانه‌ها به عنوان باشگاه اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت کارگاه آموزشی «شاهنامه خوانی» به میزبانی کتابخانه عمومی علامه شیخ عبدالکریم زنجانی برگزار می‌شود.

طبق اعلام مسولان؛ سلسله جلسات آموزشی شاهنامه خوانی درروزهای سهشنبه باحضور گروه سنی کودک و نوجوان برگزارمیشود.

دوره آموزشی «هنرسفالگری» به میزبانی تالارعلم و خلاقیت برگزار می‌شود

دوره آموزشی «هنرسفالگری» با حضور سرکارخانم نیلوفرالماسی مدرس دوره هنر سفالگری در تالار علم و خلاقیت کتابخانه موسوی گلشهر زنجان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی «هنر سفالگری» در راستای رسالت کتابخانهها به عنوان باشگاه اجتماعی و با هدف اشتغالزایی و توانمندسازی نوجوانان به میزبانی تالارعلم و خلاقیت کتابخانه موسوی گلشهر زنجان برگزار میشود.

در این دوره جامع آموزشی تلاش میشود عناوینی چون آشنایی با انواع خاک سفال، آشنایی با چرخ سفالگری، تکنیک‌های شکل دادن به خاک سفال، رنگ آمیزی و چیدمان محصولات سفالی، تزئینات سفالی وساخت انواع ظروف سفالی به شرکت کنندگان آموزش داده شود.

ویژه برنامه مثل اربعین درکتابخانه عمومی کوثر خرمدره برگزار شد

ویژه برنامه «مثل اربعین» درراستای ارج نهادن به فرهنگ عاشورایی و با هدف آشنایی کودکان با سیره اهل بیت علیه السلام به میزبانی کتابخانه عمومی کوثر خرمدره برگزارشد.

در این برنامه علاوه بر جمع خوانی کتاب و روایت اربعین، کودکان به پیاده روی نمادین درمحوطه کتابخانه به نیت پیاده روی اربعین پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط