یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
۱۵ مهرماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام

ایلام- معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۱۵ مهرماه آخرین مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام پیش‌بینی شده است.

منصور محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دبیرخانه، ۱۵ مهرماه آخرین مهلت ارسال کتاب سال استان ایلام پیش‌بینی شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا این تاریخ آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

محبی ادامه داد: مولفان بومی استان ایلام می‌توانند در تمام موضوعات و مولفان غیربومی با موضوع ایلام، ۲ جلد از کتاب خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

مؤلف کتاب «شخصیت‌پردازی در رمان جنگ با تکیه بر پنج رمان برتر دهه هشتاد» ادامه داد: ناشران، مولفان و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود را به نشانی ایلام، خیابان رسالت، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان (دبیرخانه جایزه کتاب سال استان) کدپستی ۶۹۳۱۹۵۹۳۴۹ ارسال و در صورت لزوم با شماره‌های ۰۹۱۸۸۴۱۳۷۵۳-۰۹۳۷۷۷۰۰۷۴۷ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری جوایز ادبی در حوزه کتاب تصریح کرد: برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به مؤلفان و تلاشگران حوزه ادبیات و فرهنگ و کتاب، یک رفتار تاثیرگذار فرهنگی است و موجب تقویت انگیزه‌های فردی و پویایی حوزه چاپ و نشر می‌شود.

به گزارش ایبنا، دوره اول جایزه کتاب سال استان ایلام (در سال ۱۳۹۶) توسط مؤسسه فرهنگی هنری فراسوی فصل پنجم هنر برگزار شد و اجرای دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم و هقتم آن بر عهده مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام بوده و با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، به صورت دوسالانه و در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها