دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی در برج آزادی

مراسم پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی و بزرگداشت شهریار، سه شنبه ٢٧ شهریور از ساعت ٢١ به صورت زنده از شبکه آموزش سیما برنامه «تار و ترنج» از سالن اصلی برج آزادی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی، بزرگداشت شهریار سه شنبه ٢٧ شهریور از ساعت ٢١ به صورت زنده از شبکه آموزش سیما برنامه «تار و ترنج» از سالن اصلی برج آزادی پخش می‌شود. همزمان با این روز، سالن اصلی برج آزادی میزبان مهمانان ویژه‌ای در حوزه شعر و موسیقی است.

گفتنی است برنامه «تار و ترنج» برنامه شبانگاهی است که علاوه بر آموزش، محفلی گرم برای خانواده‌های علاقه‌مند به شعر و ادبیات است که با بهره‌گیری از حضور فرهیختگان و سرآمدان حوزه شعر وادبیات و کارشناسان مرکز موسیقی و سرود تولید می‌شود.
استفاده از میان برنامه‌های مرتبط با موضوع روز و دعوت از کارشناسان برنامه در حوزه شعر و سرود، دعوت از نو ترانه‌ها، نو شعرها و برگزاری مسابقه در این خصوص برای کشف استعدادها، آموزش نگارش شعر توسط استادان کشور و مرور آثار گذشته بخشی از محتوای در نظر گرفته در این برنامه است.


این برنامه با اجرای سید حسین متولیان و عبد الجبار کاکایی و به تهیه کنندگی داود نجفی برزگر هر شب ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها