چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
برگزاری پویش کشوری کتابخوانی از کتاب «تازه واردها» در یزد

یزد– فرمانده سپاه الغدیر یزد از برگزاری پویش کشوری کتابخوانی از کتاب «تازه واردها» همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، حسین زارع کمالی صبح چهارشنبه در نشست خبری برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان یزد گفت: همزمان با این هفته برنامه‌های متعدد فرهنگی برگزار می‌شود که پویش کتابخوانی کشوری از کتاب «تازه وارد» نوشته مظفر سالاری از طریق پایگاه اینترنتی نوید شاهد در سطح کشور از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: این هشت سال مقطعی جدا از تاریخ نیست بلکه منبعی الهام بخش برای نسل‌های آینده و عزتمند برای تاریخ این سرزمین است. دفاع مقدس دارای درس‌های فراوانی برای ما و سال‌های مختلف است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس اوج ایستادگی و مقاومت را شاهد هستیم و اگر این حسینیه ایران را نگاه کنیم شاهدیم که بیش از ۲۵ درصد شهدای ما دانش‌آموزان هستند و این نشان دهنده ایستادگی نوجوانان ما همچون پیشکسوتان در مقابل دشمنان است.

وی گفت: ما هر جایی که بعد از دفاع مقدس با نگاه «ما می‌توانیم» پیش رفتیم موفق شدیم و هر جایی که گوش به فرمان امام انقلاب بودیم امروز حرفی برای گفتن داشتیم.

زارع کمالی ادامه داد: امروز به جرات می‌توانیم بگوییم که به آخرین مرحله قدرت نظامی و تمام ضربه اول رسیده‌ایم و به برکت خون شهدا، حضور خانواده شهدا و همسران شهدا به جایی رسیده‌ایم که دشمنان ما جرات کوچک‌ترین حمله به این نظام را ندارند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد گفت: امسال چهارمین رسم شیدایی با نگاه به پتانسیل استانی و کارگردانی یک یزدی و بیش از ۴۲۰ نفر طی هفت شب اجرا می‌شود. این برنامه گوشه‌ای از ایثارگری‌ها را قبل و بعد از انقلاب و وظیفه ما را در آینده ایفای نقش کند.

زارع کمالی بیان کرد: مهمترین اقدامات در رسم شیدایی جریان تیرباران نیروهای انقلابی قبل از پیروزی انقلاب توسط ساواک، جریان منافقین در اسلام آباد غرب، نقش رزمندگان، وقایع ظهر عاشورا وایستادگی در مقابل داعش و حادثه راسک است که در این شب‌ها ارجاع می‌شود.

وی افزود: در این هفته ۱۰۳ ویژه برنامه و بیش از ۲۵۰۰ ریز برنامه در هفته دفاع مقدس در استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: مسابقات قرآنی بسیج، اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه، شیفت ایثار، افتتاح قرارگاه جهادی از جمله برنامه‌های این هفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط