یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
محمدرضا زائری در پست اینستاگرامی خود برای سید حسن نصرالله چه نوشت؟

محمدرضا زائری در پست اینستاگرامی خود برای شهادت سید حسن نصرالله نوشت: حتی کسی که دوستش ندارد باید او را بشناسد و کاش او را می‌شناختیم!

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا محمدرضا زائری در پست اینستاگرامی خود برای شهادت سید حسن نصرالله چنین نوشت: وقتی آن گفت‌وگوی خاطره‌انگیز و شیرین تمام شد (عکس ۱) گفتم می‌شود یکی دو خط یادگار توی دفترم برای خوانندگان ایرانی‌مان بنویسید؟ نوشت: «از شما ممنونم و دوستدار و دعاگویتان هستم و امیدوارم که مرا در دعای خالصانه و شریف‌تان فراموش نکنید»! (عکس ۲)

بعد هم همان روان‌نویس مشکی با بدنه خاکستری را به یادگار گرفتم. سعی کردم کتاب «نصرالله» (عکس ۳) تصویری متفاوت از او ارائه دهد. پشت جلد کتاب نوشتم که حتی کسی که دوستش ندارد باید او را بشناسد (عکس ۴) و کاش او را می‌شناختیم!

عکس 1
عکس ۱

محمدرضا زائری در پست اینستاگرامی خود برای شهادت سید حسن نصرالله چه نوشت؟
عکس ۲

محمدرضا زائری در پست اینستاگرامی خود برای شهادت سید حسن نصرالله چه نوشت؟
عکس ۳

محمدرضا زائری در پست اینستاگرامی خود برای شهادت سید حسن نصرالله چه نوشت؟
عکس ۴

کتاب «نصرالله» تالیف محمدرضا زائری از سوی انتشارات عماد فردا به چاپ رسیده است. این جزوه مختصر با این نیت فراهم شد که بخش‌های بعدی گفتگو - چنان که آقای نصرالله هم موافقت ضمنی خود را برای ادامه آن اظهار داشتند - بدان افزوده شود و کتابی کامل در بازشناسی و معرفی ایشان به دست دهد، لیکن شرایط اجتماعی و سیاسی لبنان و منطقه توفیق و فرصت تکرار گفتگو را فراهم نیاورد. برخی نزدیکان و دوستان ایشان هم سعی کردند ایشان را برای تکمیل این طرح راضی و ترغیب کنند اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد و همچنان ایشان ترجیح داد به جای سخن گفتن از شخص دبیرکل به خود حزب‌الله یا شهدای مقاومت پرداخته شود. البته از کسی که سال‌هاست خود و خانواده‌اش هر لحظه زندگی طاقت‌فرسایی را تجربه می‌کنند و در سخت‌ترین مرحله تاریخی منطقه و جهان سکاندار هدایت و رهبری جریان مقاومت اسلامی است نمی‌توان توقع داشت که حتا اگر بخواهد به راحتی فراغت و فرصت و امکان چنین گفتگوی شخصی را بیابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها