جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
«شادی در دنیای قصه‌ها» در شاهرود به روی صحنه می‌رود

سمنان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از اجرای نمایش شادی در دنیای قصه‌ها خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱ شهرستان شاهرود میزبان این نمایش خواهد بود.

مرتضی مزینانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان با اشاره به اجرای نمایش «شادی در دنیای قصه‌ها» در شهرستان شاهرود، بیان کرد: این نمایش به کارگردانی مرتضی عرب حجی در هفته ملی کودک اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایش روز چهارشنبه هجدهم مهرماه ساعت ۱۶ عصر برگزار می شود، عنوان کرد: امیر اصلان قربانی، امیرحسین صالحی، مهرداد فرح بخش، پریساامیری، حلما امیری، مهرسا عامری، سانیا عامری، صبا شمس، ثنا کریمیان، محمد دارابی، ناهیداسکندری، فاطمه داربی، آسنا موسوی، حسنعلی غلامی و فائزه گرزین از بازیگران و یاریگران این نمایش هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند با شماره ۰۹۱۹۳۷۳۳۶۴۸۵ و ۳۲۲۲۲۴۹۴ تماس بگیرند، عنوان کرد: مکان اجرای این نمایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱ به نشانی: شاهرود، خیابان امام خمینی، خیابان شیخ بهایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها