سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
مصطفی رحماندوست مهمان ویژه ارومیه است/ تجلیل از فعالان کودک در حوزه داستان و شعر

آذربایجان‌غربی - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر ایرانی در حوزه کودک و نوجوانان در راستای طرح پایتخت کتاب ایران مهمان اومیه خواهد بود.

پیروز قادری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک گفت: در این هفته ۵ برنامه شاخص برگزار خواهد شد که اجرای عمومی تئاتر کودک در روزهای ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، اجرای کنسرت رایگان ویژه کودک و نوجوان در ۲۱ مهرماه از جمله برنامه ها است.

وی برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای برای نوجوانان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، تجلیل از کودکان برگزیده در حوزه‌های فرهنگی و هنری از جمله قرآن، شعر، داستان و قصه گویی در رده نوجوانانی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که برای اجرا در این هفته پیش‌بینی شده است.

قادری گفت: ۲۸ و ۲۹ مهرماه نیز مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر ایرانی در حوزه کودک و نوجوانان در راستای طرح پایتخت کتاب ایران مهمان آذربایجان‌غربی خواهد بود.

وی افزود: برگزاری نشست تخصصی ادبیات کودک و نوجوان، اجرای کارگاه آموزشی قصه گویی مدرن، مراسم اهدای کتاب در مناطق کم برخوردار و جشن کتاب از جمله برنامه‌هایی است که با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

قادری ادامه داد: در اداره کل در تلاش هستیم که تفاهم نامه بلندمدتی با ارگان های شهرداری، نهاد کتابخانه‌ها، صدا وسیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعقد کنیم که برنامه ها مختص به فصل و زمان خاصی نباشد و تمام برنامه ها مشارکتی و در طول سال اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها