جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
نمایشگاه عکس و کتاب در طارم دایر شد

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: نمایشگاه مشترک عکس و کتاب در شهرستان طارم دایر شد.

منوچهر شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه نمایشگاه موضوعی دفاع مقدس و همچنین کتاب‌های آموزشی در طارم دایر شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مرکز آموزشی شهید مفتح آببر دایر شده است، اضافه کرد: تخفیف کتاب‌های عرضه شده ۴۰ درصد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با بیان اینکه در این نمایشگاه ۵۰ عنوان کتاب موضوعی دفاع مقدس در قالب ۲ هزار جلد و همچنین کتاب‌های کمک آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: معرفی کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت، خاطرات و وصیت نامه‌های شهدا، گرامیداشت حماسه‌سازی ها و حماسه آفرینان، دفاع از میهن به منظور زنده نگه داشتن رشادتها وجان فشانی های شهداء دوران دفاع مقدس و نقش برآب کردن توطئه دشمنان و مستکبران از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی همچنین از برپایی عکس دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این نمایشگاه هم ۳۰ قطعه عکس از رزمندگان و شهدای شهرستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم به سایر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری روز بزرگداشت شهریار، حسین منزوی، برگزاری روز کودک در قالب نمایشگاه دست سازه‌های کودکان از جمله برنامه‌هایی است که طی یک ماه گذشته اجرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط