دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
فعالیت‌های کتابخوانی زندانیان؛ راهکار فرهنگی در تخفیف مجازات

مرکزی – مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: فعالیت‌های کتابخوانی زندانیان می‌تواند یکی از راهکارهای فرهنگی برای تخفیف در احکام مددجویان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک؛ علی گودرزی زاده در جریان بازدید از کتابخانه شهید بهشتی واقع در زندان مرکزی اراک، کتابخانه اردوگاه کار درمانی و کتابخانه یار مهربان کانون اصلاح و تربیت، ضمن قرار گرفت در جریان مسائل و مشکلات کتابخانه‌ها بر گسترش فعالیت فرهنگی و مسابقات کتابخانه در بین مددجویان تاکید کرد.

وی با معرفی بخش‌های مختلف جشنواره کتابخانه رضوی، زندانیان را بر حضور در این مسابقه و برخورداری از جوایز مادی و معنوی تشویق کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی عنوان کرد: فعالیت‌های کتابخوانی زندانیان و کسب امتیاز توسط آنها می‌تواند یکی از راهکارهای فرهنگی برای ارائه تخفیفات در احکام مددجویان، استفاده از مرخصی و دیگر امتیازات فوق برنامه باشد که نیازمند بررسی و اخذ مجوز مربوط است.

به گزارش ایبنا، در جریان این بازدید از طرف اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی کتاب‌های برای استفاده مددجویان و به‌روز رسانی منابع ایستگاه‌های مطالعه موجود در بندهای زندان اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها