پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
شماره شانزدهم نشریه علمی «کالوتیپ» منتشر شد

شانزدهمین شماره نشریه «کالوتیپ» با محوریت سیاست حافظه و تصویر عکاسانه برای علاقه‌مندان به این حوزه گردآوری شده است.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شانزدهمین شماره نشریه «کالوتیپ» با محوریت سیاست حافظه و تصویر عکاسانه برای علاقه مندان به حوزه گردآوری شده است. این شماره با تمرکز بر موضوع «سیاست حافظه و تصویر عکاسانه»، شامل مقالات و مطالب متنوعی است که به بررسی نقش عکس در بازنمایی و نگهداری حافظه‌های تاریخی و اجتماعی می‌پردازد.

استادهای مشاور این شماره، مهدی مقیم‌نژاد و مدیر مسئول امیر صالح شاپوریان هستند. سامان هادیان و امیر صالح شاپوریان به عنوان سردبیر، نقش کلیدی در هدایت محتوای این شماره داشته‌اند. از اعضای تحریریه این شماره می‌توان به شکیبا طاهری، فریوش نجف، شیرین زهرا شرفی، سارا ابوطالبی، ریحانه مشایخی و مصطفی شهابی اشاره کرد.

ویراستاری علمی توسط نگین شیدوش و علی صارمی انجام شده و محمد علی مرادزاده و سارا غلامی شجاع مسئولیت ویراستاری فنی و ادبی را برعهده داشته‌اند. طراحی گرافیکی و صفحه‌آرایی این شماره توسط استودیو ولگرد به سرپرستی امیرحسین ظریفیان و فاطمه معادی انجام شده است. جلد این شماره با تصویری از ناصر حقیقی مربوط به دهه ۱۳۴۰ مزین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیجیتال این شماره را از وبسایت و کانال تلگرام نشریه دریافت و برای مطالعه نسخه چاپی به کتابخانه مرکزی دانشگاه هنر تهران مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها