دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۴
هفدهمين نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي تهران افتتاح شد

دقايقي پيش و با حضور دكتر سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت چاپ ایران، هفدهمین نمایشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندی تهران فعاليت خود را آغاز كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، 440 شركت داخلي و خارجي براي حضور در اين نمايشگاه ثبت‌نام كرده‌اند كه 380 شركت داخلي و 60 شركت خارجي دراين فهرست قرار دارند.

در نمايشگاه امسال كه با فضايي بالغ بر 15 هزار مترمربع پيش‌بيني شده، 12 هزار و 700 متر به شركت‌هاي داخلي و حدود 1400 متر به شركت‌هاي خارجي واگذار شده است.

شركت‌هاي خارجي از 20 كشور چين، هند، تركيه،‌ انگليس، سوئد، آمريكا، اتريش، ايتاليا،‌ امارات، لهستان، تايوان، ژاپن، كره و هلند در نمايشگاه حضور دارند.

همچنين چهار كارگاه تخصصي در حاشيه اين نمايشگاه برگزار مي‌شود. اين نشست‌ها با هدف رشد و ارتقاي اطلاعات و توانمندي فعاليتي دست‌‌اندركاران صنعت چاپ برگزار خواهند شد.

معرفي فرصت‌هاي برتر سرمايه‌گذاري در صنعت چاپ ايران» با سخنراني مجيد خسروي، «نقش تكنولوژي اطلاعات و تاثير آن در صنعت چاپ» توسط دكتر علي شاه‌حسيني، كامران صحت و عليرضا سوري ارايه مي‌شود و نشست‌هاي تخصصي «نقش گروه‌هاي صنعتي و تاثير آن در رشد و توسعه صنعت چاپ» و «سازندگان ماشين‌آلات و ملزومات، گام‌هاي نخست بومي‌سازي در صنعت چاپ» در خلال روزهاي نمايشگاه برپا خواهد شد.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران امروز فعاليت خود را آغاز كرده و تا 25 شهريور ماه امسال در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برپاست.

گزارش تكميلي از افتتاحيه اين نمايشگاه متعاقبا ارسال مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط